O doamnă dată naibii

Nu am să o ascund: e vineri seara, iar eu sunt acasă. E aproape miezul nopții și aproape mi se face somn. Ar fi fost o vreme acum ceva timp când mi s-ar fi părut trist. Dar.

Dar până să cedez vârstei, cearcănelor și vreunui stereotip, mă zbânțui într-o pereche de pantofi corai superbi, cu tocuri de 11 centimetri, îmi fac ochi dulci cu un pahar de vin, privesc în spate la săptămâna pe care o închei și ma simt o doamnă dată naibii. Și ascult asta:

Este vineri seara, iar afară stropește de parcă bulevardul s-ar umple cu lacrimi și cuțite mărunte-mărunțele. Dar eu dansez ca floarea prin casă, iar fumul de țigară dansează odată cu mine.

Nu am să o ascund. M-am cam gândit la el. Amoru-mi nerezolvat mi-a furat mintea aiurea în ultimele săptămâni. Dar.

Dar am avut o săptămână grea și frumoasă în același timp, încurcată dar dezlegată până la final, o săptămână pe care am încheiat-o ca o doamnă. Această vineri seară se încarcă de energie și cu vocea Barbrei Streisand. Iar eu mustesc de bine!

Lasă un răspuns

